FSI a TFSI motory

Problematika zástavby vozidel s přímím vstřikem, je velice široká. V současné době existující zařízení mají tu nevýhodu, že jsou tzv. "šité" přímo na míru, tedy na konkrétní typ vozidla, obsah válců a dokonce i na motorkód. To jsou značně omezující faktory. Na podzim tohoto roku předstvavíme zcela nové zařízení, které bude individuálně programovatelné jako u klasických zástaveb LPG. Doporučuji tedy vyčkat a sledovat naše stránky v sekci Novinky

 

Vozidla s motory TSI se programují továrními programy výrobce. V současné době máme k dispozici program na Passat 1800 Turbo univerzal ke kterému je nutná specielní souprava s možností autoadaptace na benzínovou korekci řídící jednotky od firmy BRC. Zdálo by se, že se jedná o zcela identický motor, ale z praxe víme, že i malá odchylka od motorkódu může program u těchto motorů vyvolávat nepravidelnosti v chodu motoru. Výrobce postupně doplňuje seznam přestavitelných vozidel.

Landi:
Škoda (Yeti) (VW) 1,2 TSI CBZB 72kW
Škoda 1,6 FSI BLF (s manuální převodovkou)
Audi 1,4 TSI CAXA (s manuální převodovkou)
Volkswagen 2,0 TFSI BWA (s manuální převodovkou)
BRC
Passat 2,0i 16V BVY 110kW
Golf 2,0i 16V GTI BPY 147 kW
Golf 1,6 16V BLP 85kW
Golf 1,4 16V TURBO BMY 103 kW
Audi 1,8 TSI CDHB 118 kW
Passat 1,8 TSI,, Superb II 1,8 TSI, , Octavia II, Yeti s kódy motoru CDAA 118 kW